Rekomendacje osób, które brały udział w spacerach








"Uczestniczyłam we wcześniejszych spacerach i dają mi one to, na co od początku liczyłam - okazję do odpoczynku, kontaktu z naturą, zajrzenia w siebie, odkrycia ciekawych miejsc w Wawie i wymiany doświadczeń z innymi".




"Mieszanka miejskiej turystyki leśnej i medytacji w ruchu."




"Obcowanie z naturą, wspaniałe ćwiczenia, elementy mindfulness :) uważny prowadzący :)"




"Już kiedyś z Wami spacerowałam;-) Bardzo mi to dobrze zrobiło!"




"Pozytywne doświadczenia z udziału w poprzednich spacerach sprawiają, że chcę brać udział w kolejnych :)"




(Jest we mnie...) "Tęsknota za spacerami i tym uczuciem spokoju po 😊 taki wspólny spacer motywuje do wygospodarowania czasu dla siebie, chwili na oddech, daje nową perspektywę."




"Brałem udział w 2 spacerach i bardzo mi się podobały. Uważam je za niezwykle cenną inicjatywę."




"Do wzięcia udziału w spacerze zachęciło mnie bardzo dobre doświadczenie poprzedniego spaceru, chęć poczucia lasu pełnią siebie i wielka potrzeba znalezienia równowagi na różnych płaszczyznach."




(W czasie spaceru...) "Miałam poczucie, że jestem we właściwym miejscu."

Komentarze

Popularne posty